зубні коронки

Що являє собою «зубна коронка»?

Переважна більшість пацієнтів жахаються, почувши від лікаря про необхідність поставити коронку, деякі навіть думають, що вони лишаються зуба.

Коронка – це своєрідний  ковпачок, який повторює анатомічну форму  зуба. Сучасні технології дозволяють виготовити зубні коронки так, що різниця із власними зубами пацієнта зовсім непомітна.

Наш Центр виготовляє цифровим методом будь-які безметалеві коронки:

• керамічні коронки
  • цирконієві коронки
  • E-max коронки
  • гібридні пластмасові коронки

Коли ставляться зубні коронки?

• при руйнуванні зуба більше ніж на 50% (наприклад, у зубі зруйновані бічні стінки та жувальна поверхня);
  • при необхідності збільшити висоту зубів внаслідок їх підвищеного стирання;
  • у мертвих зубах (з видаленими нервами) - такі зуби стають крихкими і можливий розкол коренів;
  • при неможливості якісно відреставрувати зруйнований зуб пломбою (наприклад, при руйнуванні зуба нижче рівня ясен на 1 мм і більше);
  • зміна кольору зуба, яку неможливо змінити за допомогою відбілювання (таке може спостерігатися в мертвих зубах , при довготривалому прийомі деяких лікувальних препаратів, вроджених змінах кольору зубів);
  • як альтернатива брекет-системі (наприклад, при закритті проміжків між зубами, при неправильному розташуванні окремих зубів, неправильній їх формі);
  • заміна вже встановлених  коронок з певних причин (не естетично, запалення ясен навколо коронки, неперенесення металу, тощо).

Етапи виготовлення коронки за один день

1. Огляд, рентгенографія або компьютерна томографія зуба для визначення необхідності додаткового втручання в кореневі канали або заміни/ встановлення армуючих елементів.
  2. Усунення виявлених недоліків: перелікування кореневих каналів, за необхідності – проводиться під мікроскопом, видалення залишків старих неякісних пломб, тощо.
  3. Сканування зуба, на який в подальшому буде встановлена коронка (це як знімання маленькою внутрішньоротовою камерою).
  4. Виготовлення коронки методом фрезування на апараті CEREC протягом 10-15 хвилин.
  5. Фіксація готової керамічної коронки на зуб.

При необхідності можливе виготовлення цирконієвої коронки – термін її виготовлення складає від  п'яти годин, так як цирконієва коронка проходить етап синтеризації циркону (запікання на високих температурах).

Виготовлення коронки за один день цифровою системою СEREC дозволяє скоротити візити пацієнта з 4-5 до 1 разу, гарантуючи відмінний результат. Гарантія на коронки, виготовлені за один візит системою CEREC, cкладає 3 роки.

Дайнецкая Елена Сергеевна

Дайнецька Олена

Спеціалізація: естетична реставрація та протезування, імплантологія