iStomatolog > Лікування зубів, ясен та пародонту > Лікування пульпіту (лікування нерва зуба)

Лікування пульпіту

Пульпіт — це запалення судинно-нервового пучка (пульпи) всередині зуба.

Найбільш часті ознаки пульпіту — інтенсивний нічний біль і біль, що посилюється при дії зовнішніх подразників (тепло і холод).

У центрі iStomatolog використовується найсучасніше ендодонтичне обладнання для лікування кореневих каналів зубів провідних виробників, таких як MicroMega, Parkell, Kavo, Morita.

Це дозволяє за одне відвідування без болю провести повноцінну механічну і медикаментозну обробку кореневих каналів зуба і підготувати їх до подальшого етапу — пломбування ендодонтичними пастами.

Переваги лікування в центрі iStomatolog

• Безболісне лікування пульпіту
  • Стерилізація кореневих каналів лазером
  • Механічна обробка каналів на сучасному обладнанні
  • Рентгенконтроль на всіх етапах ендотерапії
  • Застосування мікроскопа SmartOptic
Ірина Сергіівна Дишлова

Лікар Ірина

Особливу увагу приділяє реставрації зубів любої складності та ендодонтіі. Постійно відвідує лекції видатних лікарів та викладає майстер-класи з свого профілю.

Основні напрямки:

• Терапевтична стоматологія
  • Реставрація зубів
  • Ендодонтія

Стаж роботи — більше 12 років.

Ознаки пульпіту, які найбільш часто спостерігаються

• безпричинний біль
  • біль посилюється вночі
  • біль довго не проходить після усунення подразника
  • поширення болю на сусідні зуби (пацієнт не може сказати, який саме зуб болить)
  • біль може віддавати в зуби протилежної щелепи, в ділянку вуха, ока, під нижню щелепу
  • при гнійному запаленні пацієнт відчуває полегшення від холодного і різке посилення болю від гарячого
  • не обов’язкова наявність каріозної порожнини в зубі, зуб зовні може бути цілим.

Етапи лікування пульпіту (видалення нерва зуба)

• алергологічна проба на анестезуючу речовину (при первинному лікуванні)
  • знеболювання анестетиками
  • розкриття каріозної порожнини і порожнини зуба (там де знаходиться нерв)
  • накладення ізолюючої системи коффердам
  • механічна та медикаментозна обробка кореневих каналів (видалення нерва, очищення стінок кореневого каналу, промивання кореневого каналу і його стерилізація)
  • пломбування кореневих каналів
  • рентгенологічний контроль пломбування кореневих каналів
  • встановлення тимчасової пломби.

Що станеться, якщо не лікувати пульпіт?

Дуже часто у нас немає часу чи можливості (не на останньому місці звичайний страх) відвідати стоматолога, коли болить зуб. Ми приймаємо знеболююче, пробуємо всілякі народні засоби, застосовуємо «перевірені і 100% ефективні» поради друзів і родичів. У кращому випадку нічого не допоможе, дія знеболюючого завершиться і звернення до стоматолога за допомогою стане вже неминучим.

Але, як не сумно, найчастіше ми спостерігаємо найгірший варіант — зуб припиняє боліти. І повірте, це допоміг не часник або ватка, змочена розчином прополісу чи відваром з гарбузових хвостиків і укладена в порожнину зуба або на ясна, не прикладання сала чи тампону з анальгіном, не зубна паста Glister і навіть не горілка з перцем. Це всього лише перехід запалення нерва на новий рівень. Так зване «тимчасове полегшення», коли пульпіт переходить в періодонтит (запалення кісткової тканини навколо кореня зуба) або хронічне запалення нерва зуба.

А далі починаються «веселощі»... дивимося розділ періодонтит і періостит.

Важливо!

• Викривлені і склерозовані (звужені) кореневі канали обробляються і пломбуються під мікроскопом
  • Після лікування кореневих каналів незначні больові відчуття ниючого характеру та при натискуванні на зуб – це норма
  • При наявності гнійного або гангренозного процесу в кореневих каналах (сильний біль, різкий неприємний запах з кореневих каналів) пломбування в одне відвідування не проводиться. В таких випадках застосовуються спеціальні лікарські пов'язки для припинення гнійного/гангренозного процесу, які залишаються в зубі під тимчасовою пломбою. В деяких випадках зуб залишається відкритим на кілька днів і призначаються содові ванночки

Вартість лікування пульпіту («лікування нерва зуба»)

Найбільш точно визначити вартість лікування пульпіту, тобто пломбування кореневих каналів і подальшої реставрації зуба, можна під час безкоштовної консультації в центрі iStomatolog після огляду, діагностики та рентгенологічного дослідження. Наші лікарі складуть детальний план лікування від видалення нерва до відновлення зуба і повідомлять вам точну вартість всіх етапів лікування.

Консультація лікаря

безкоштовно

Пломбування кореневих каналів

від 1000 грн

Ендодонтичне лікування (Parkell), один канал

від 1500 грн

Запишіться на безкоштовну консультацію або лікування

Даруємо 10% знижку при запису через наш сайт.

вул. Краківська 11
вул. Новомостицька 25Б