стоимость лечения зубов

Розмови про «наболіле» або що впливає на вартість лікування зубів

Складно знайти людину, яка б не зверталася до лікаря-стоматолога з «гострим» болем. Людину, якій не знайомий цей нестерпний біль, що заважає спати вночі, який змушує приймати жмені таблеток анальгетиків. При цьому, приходячи на прийом до лікаря, пацієнт дивується, коли лікар озвучує вартість за лікування...

Напевно ви звертали увагу на таке слово як «профілактика».

Профілактика говорить про те, що необхідно приходити на прийом до лікаря 2 рази на рік на огляд.

Але, деякі пацієнти вважають, що це безпричинна трата часу або лікар щось побачить, щоб на мені заробити, при цьому мене нічого не турбує, зуби я і так чищу і т.д.

На жаль, наш менталітет поки ще не усвідомлює таких слів як «профілактика», в той час, як в Європі люди вже давно зрозуміли, що приходити на профілактичний прийом куди простіше і дешевше ніж лікувати зуби «по швидкій допомозі»

Зуб це такий же орган, як серце, печінку, він також грає важливу роль в життєдіяльності нашого організму, виконуючи функцію травлення, адже ротова порожнина це початковий відділ шлунково-кишкового тракту.

Хвороби зубів можуть мати різні причини виникнення. Як від внутрішніх причин, наприклад, хвороба органів і систем:

• ендокринна система
  • серцево-судинна система
  • захворювання шлунково-кишкового тракту

Так і зовнішніх чинників:

• неправильна гігієна або її відсутність
  • патологія прикусу шкідливі звички

Кожен зуб займає своє становище в зубному ряду, відповідно, він несе певний відсоток навантаження під час жування. Передчасно видаливши зуб, ваші сусідні зуби приймають на себе навантаження відсутнього зуба.

Карієс це інфекційно-патологічний процес в твердих тканинах зубів, який з часом тільки прогресує і викликає ускладнення у вигляді пульпіту (запалення переходить на нерв) або періодонтиту (запальний процес переходить на зубну зв’язку).

Ось тут я часто чую: давайте почекаємо, він же у мене не болить. А у мене, як у лікаря, інше питання: чого ми будемо чекати, коли зуб не дасть вам можливості нормально їсти, коли він дасть ускладнення у вигляді набряку на підлогу особи або коли вас негайно треба буде госпіталізувати?!

А ще всі ці процеси виникають тоді, коли найменше чекаєш, наприклад, завтра у мене весілля, а від зубного болю у мене все обличчя перекосило; або сьогодні у мене квитки на літак, а зуб не давав всю ніч спати.

Приходячи на прийом, лікар вивчає вашу порожнину рота, для того щоб поставити правильний діагноз, адже від постановки діагнозу буде залежати, яке лікування призначити.

Іноді, для постановки діагнозу недостатньо оглянути ротову порожнину і навіть недостатньо зробити прицільний рентген, і вам необхідно буде провести додаткові дослідження, що дозволяють детально вивчити локалізацію, розмір захворювання, і тільки потім можна підібрати лікування, яке дасть позитивний результат.

Отже, ми з вами плавно підходимо до відповіді, що впливає на вартість лікування

Вивчаючи картину хвороби, лікар ставить остаточний діагноз і пропонує різні шляхи вирішення проблеми. Якщо це діагноз карієс, то вам може бути представлений різний арсенал матеріалів. «У чому їх різниця», я часто чую на прийомі, різниця звичайно є:

• по-перше, кожен композит має наповнювачі, які відповідають за механічну міцність, бондинг-системи, які відповідають за адгезію, тобто приєднання композиту до зуба. Вони представлені в різних поколіннях, які в подальшому можуть впливати силу адгезії матеріалу до зуба. В деякі адгезіви додають компоненти, які в подальшому можуть пригнічувати чутливість зубів, а також виникнення вторинного карієсу, тобто карієсу під пломбою.
  • в стоматології представлені різні системи матеріалів, всі вони різні з естетичної точки зору, погодьтеся, це також важливий критерій. Особливо, це стосується реставрації передньої групи зубів кожна людина хоче мати красиві зуби, які були б схожі на «рідні» (за формою, кольором, прозорості, блиску).
  • для хорошого результату лікування, щоб слина не потрапляла в робочу ділянку, лікар дбає про гарну ізоляції, використовується пристосування коффердам.
  • також, ми повинні звернути увагу на підготовку кабінету до лікування і виконання всіх правил асептики і антисептики, стерилізації, адже це впливає не тільки на якість лікування, але і на стан організму в цілому.
  • коли ми відпускаємо пацієнта дбаємо про надійну утилізації біоматеріалів, що дозволить не нашкодити навколишньому середовищу, на сьогоднішній день цим займаються ряд компаній, які утилізують використані матеріали, це також є статтею витрат.

Якщо ми з вами розглянемо ускладнений вид карієсу, такий як пульпіт, то від якості лікування кореневих каналів залежить подальша доля зуба і життя пацієнта в цілому. Яка б хороша не стояла пломба або реставрація, якщо в кореневих каналах спостерігається запальний процес в майбутньому він неодмінно дасть про себе знати, тільки з якими ризиками невідомо.

Важливо знати, що ендодонтія (лікування кореневих каналів) дозволяє нам працювати на високоточних мікроскопах, які дають можливість побачити приховані від людського ока ділянки зуба, зокрема додаткові кореневі канали; розпломбувати кореневі канали, які ще 10 років тому не піддавалися розпломбуванню через що зуб просто віддалявся.

Використовуючи сучасну матеріалотехнічну базу, ми зможемо підвищити шанси вилікувати зуб і забезпечити йому повноцінне функціонування в порожнині рота.

Коли пацієнти починають коливатися варто лікувати зуб або відразу видалити (адже це буде значно дешевше), однозначну відповідь лікувати і намагатися зберегти «живий» зуб, оскільки:

1. власний «живий» зуб це завжди добре
  2. після видалення зуба необхідно замінити відсутній зуб, а якщо ви вчасно не встановити імплант, то підвищується ризик руйнування сусідніх зубів, ймовірність деформації щелеп, яка згодом призведе до викривлення особи.

Щоб не витрачати на лікування час і гроші, приходьте на профілактичні огляди

Уже з маленького віку дітям необхідно закладати модель здорового способу життя. Приводьте ваших дітей на регулярні огляди, професійну гігієну раз на півроку, і на ремінералізуючу терапію. Повірте, дешевше зараз витратити кошти на зняття зубного нальоту, ніж потім витрачати кошти на лікування, особливо, якщо вашої дитини важко вмовити на лікування. Це добре, коли лікування обійдеться просто пломбою, а якщо необхідно лікувати ускладнений процес карієсу?!

Не піддавайте ваших дітей тяжким випробуванням, які обов’язково супроводжуються болем, і не чекайте, що процес розсмокчеться сам собою: коли ви чекаєте час ви створюєте загрозу життю вашому малюкові.

У нашому центрі ми пропонуємо високоякісні матеріали для лікування зубів, які пройшли відповідну сертифікацію, ми використовуємо новітні методи дезінфекції та стерилізації, які відповідають всім санітарно-епідеміологічним нормам.

Відвідавши наш центр ви отримуєте:

1. безкоштовну консультацію
  2. огляд
  3. план лікування в різних варіаціях.

Булигіна Лідія Володимирівна

Спеціалізується: терапевтична стоматологія, дитяча стоматологія