Безметалеві коронки або коронки без металевого каркаса

Багато років тому великим проривом в стоматології стала можливість нанесення керамічної маси на поверхню металевого ковпачка. З кожним роком керамічні маси все більше і більше вдосконалюються. Збільшується різноманітність кольорів, ступенів прозорості мас, їх міцність.

Для металевого каркаса застосовуються різні сплави, в тому числі і благородні. І все одно застосування металокераміки не дозволяє отримати ідеальну естетику саме завдяки наявності світлонепроникного металевого каркаса.

Сьогодні на зміну металокераміці прийшли безметалеві конструкції: керамічні коронки на каркасі з діоксиду цирконія та суцільноцирконієві.

Перш за все - це незрівнянна естетика і дуже висока міцність.

Для порівняння, міцність:

• металокерамічної коронки складає 70-80 МПа
  • пресованої кераміки E.max Press - 380-400 МПа
  • діоксиду цірконію - 800-900 МПа.

Висока естетика досягається за рахунок ефектів опалісценції і флюоресценції (характерні для власних тканин зуба). При установці коронок і мостовидних протезів з цих матеріалів, відсутній синьо-сірий ясенний край (що було невід'ємною частиною при застосуванні металокераміки), а ймовірність виникнення гінгівіту (запалення ясен) зведена нанівець.

Прес-кераміка та конструкції з діоксиду цирконію фіксуються на зуби за допомогою спеціальних композиційних матеріалів (на відміну від металокераміки яка фіксується на цемент) тим самим забезпечуючи монолітну конструкцію зуб-коронка.

Незаперечним плюсом є можливість застосування будь-якого виду безметалової кераміки при протезуванні на імплантатах, дозволяючи досягти ідеального результату.

Центр сімейної стоматології iStomatolog пропонує своїм пацієнтам систему безметалової кераміки E.max Press, а також виготовлення мостоподібних конструкцій на каркасі з діоксиду цирконію.

Наші лікарі забезпечать вам чудовий естетичний результат, здоров'я ясен і довговічність конструкцій.

Макаренко Максим Валерійович

Спеціалізується: хірургія та імплантологія, протезування та пародонтологія