iStomatolog > Лікування зубів, ясен та парадонту > Лікування пульпіту (лікування нерва зуба)

Лікування пульпіту

Пульпіт — це запалення судинно-нервового пучка (пульпи) всередині зуба.

Найбільш часті ознаки пульпіту — інтенсивний нічний біль і біль, що посилюється при дії зовнішніх подразників (тепло і холод).

У центрі iStomatolog використовується найсучасніше ендодонтичне обладнання для лікування кореневих каналів зубів провідних виробників, таких як MicroMega, Parkell, Kavo, Morita.

Це дозволяє за одне відвідування без болю провести повноцінну механічну і медикаментозну обробку кореневих каналів зуба і підготувати їх до подальшого етапу — пломбування ендодонтичними пастами.

Переваги лікування в центрі iStomatolog

• Безболісне лікування пульпіту
  • Стерилізація кореневих каналів лазером
  • Механічна обробка каналів на сучасному обладнанні
  • Рентгенконтроль на всіх етапах ендотерапії
  • Застосування мікроскопа SmartOptic
Ірина Сергіівна Дишлова

Лікар Ірина

Особливу увагу приділяє реставрації зубів любої складності та ендодонтіі. Постійно відвідує лекції видатних лікарів та викладає майстер-класи з свого профілю.

Основні напрямки:

• Терапевтична стоматологія
  • Реставрація зубів
  • Ендодонтія

Стаж роботи — більше 12 років.

Ознаки пульпіту, які найбільш часто спостерігаються

• безпричинний біль
  • біль посилюється вночі
  • біль довго не проходить після усунення подразника
  • поширення болю на сусідні зуби (пацієнт не може сказати, який саме зуб болить)
  • біль може віддавати в зуби протилежної щелепи, в ділянку вуха, ока, під нижню щелепу
  • при гнійному запаленні пацієнт відчуває полегшення від холодного і різке посилення болю від гарячого
  • не обов’язкова наявність каріозної порожнини в зубі, зуб зовні може бути цілим.

Етапи лікування пульпіту (видалення нерва зуба)

• алергологічна проба на анестезуючу речовину (при первинному лікуванні)
  • знеболювання анестетиками
  • розкриття каріозної порожнини і порожнини зуба (там де знаходиться нерв)
  • накладення ізолюючої системи коффердам
  • механічна та медикаментозна обробка кореневих каналів (видалення нерва, очищення стінок кореневого каналу, промивання кореневого каналу і його стерилізація)
  • пломбування кореневих каналів
  • рентгенологічний контроль пломбування кореневих каналів
  • встановлення тимчасової пломби.

Що станеться, якщо не лікувати пульпіт?

Дуже часто у нас немає часу чи можливості (не на останньому місці звичайний страх) відвідати стоматолога, коли болить зуб. Ми приймаємо знеболююче, пробуємо всілякі народні засоби, застосовуємо «перевірені і 100% ефективні» поради друзів і родичів. У кращому випадку нічого не допоможе, дія знеболюючого завершиться і звернення до стоматолога за допомогою стане вже неминучим.

Але, як не сумно, найчастіше ми спостерігаємо найгірший варіант — зуб припиняє боліти. І повірте, це допоміг не часник або ватка, змочена розчином прополісу чи відваром з гарбузових хвостиків і укладена в порожнину зуба або на ясна, не прикладання сала чи тампону з анальгіном, не зубна паста Glister і навіть не горілка з перцем. Це всього лише перехід запалення нерва на новий рівень. Так зване «тимчасове полегшення», коли пульпіт переходить в періодонтит (запалення кісткової тканини навколо кореня зуба) або хронічне запалення нерва зуба.

А далі починаються «веселощі»... дивимося розділ періодонтит і періостит.

Важливо!

• Викривлені і склерозовані (звужені) кореневі канали обробляються і пломбуються під мікроскопом
  • Після лікування кореневих каналів незначні больові відчуття ниючого характеру та при натискуванні на зуб – це норма
  • При наявності гнійного або гангренозного процесу в кореневих каналах (сильний біль, різкий неприємний запах з кореневих каналів) пломбування в одне відвідування не проводиться. В таких випадках застосовуються спеціальні лікарські пов'язки для припинення гнійного/гангренозного процесу, які залишаються в зубі під тимчасовою пломбою. В деяких випадках зуб залишається відкритим на кілька днів і призначаються содові ванночки

Вартість лікування пульпіту («лікування нерва зуба»)

Найбільш точно визначити вартість лікування пульпіту, тобто пломбування кореневих каналів і подальшої реставрації зуба, можна під час безкоштовної консультації в центрі iStomatolog після огляду, діагностики та рентгенологічного дослідження. Наші лікарі складуть детальний план лікування від видалення нерва до відновлення зуба і повідомлять вам точну вартість всіх етапів лікування.

Консультація лікаря

безкоштовно

Пломбування кореневих каналів

від 25 євро

Ендодонтичне лікування (Parkell), один канал

від 34 євро

Oплата всіх послуг проводиться у національній валюті України – гривні.

Запишіться на безкоштовну консультацію або лікування

Даруємо 10% знижку при запису через наш сайт.